Thursday, August 03, 2006

Wonen in het buitenland...

Aangezien het werkende leven in China, waarschijnlijk wat minder avontuurlijk zal zijn dan een lange reis, zal ik jullie mailboxen niet (te veel) lastigvallen met verhalen. Daarom een blog. Ik zal hier proberen regelmatig te vertellen over het alledaagse in China in het algemeen en Beijing en Guangzhou in het bijzonder. Enige slag om de arm is wel dat het nog niet helemaal zeker is of deze pagina toegankelijk is in China...

Jullie zijn natuurlijk van harte welkom om te reageren (of om langs te komen, :-))

2 Comments:

At 3:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Dag Jur: leuk idee. Vergt wel discipline om het goed bij te houden. Maar gezien je reisverhalen moet dat lukken. Ik zal je blog regelmatig raadplegen en wellicht kan ik er gebruik van maken als ik zelf in China ben.
Hans.

 
At 9:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Lieve Jur, Hartstikke leuk en natuurlijk vind je mij ook regelmatig op je blog. Moet ik natuurlijk wel op mijn tekst letten als iedereen mee kan lezen! Toch maar mailen???? Lfs, Lien

 

Post a Comment

<< Home